.
Hlavní nabídka:
1.13 Dodavetel (prodejce) neručí za škody způsobené neodbornou instalací, manipulací nebo jakoukoliv upravou dodaného zboží za předpokladu, že toto sám nedoporučil.
1.14. Dojte-li ke škodě na zařízení kupujícího v důsledku vady, závady námi dodaného zboží, je potřebné k uplatnění škody je nutné se bez prodlení obrátit s reklamací přímo Provozovatele obchodu: Compuny Corporation s.r.o. a kontaktovat jejího zástupce o této zkutečnosti osobně, emailem, telefonicky nebo přes formulář reklamační řízení - RMA. Na základě prvotního jednání bude domluven následující postup (není zavazující):
1.14.1. Nezávislé posouzení odborníkem v oboru (soudní znalec či autorizovaný servis). Posudek takto vytvořený, bude pro nás platný a budeme se jím řídit. Náklady na posouzení autorizovaným odborníkem v oboru jsou v režii poškozeného. Tyto náklady na posudek mu budou proplaceny na základě doložení písemné zprávy znaleckého nebo autorizovaného servisního posudku k poškozené věci s jasně definovaným poškozením a vlivem námi dodaného zboží na poškození zařízení.
1.14.2. Dále bude zahájeno jednání o odškodnění z pojištění zopovědnosti z podnikatelské činnosti u ČSOB pojišťovny (do výše 2 000 000 Kč) a bude nutné doložit fakturu k poškozenému zařízení, protokol posudku a písemné prohlášení, jak k poškození došlo. Je pravděpodobné, že bude ze strany pojišťovny ČSOB požadováno poškozené zařízení.
1.14.3. Bude-li vše požadované dodáno a pojišťovna nebude vyžadovat doplnění informací, bude škoda uhrazena do 30 dnů na účet poškozeného. Výše odškodnění je určena stářím poškozeného zařízení a ohodnocení škody, likvidátorem pojistné události.
1.14.4. V případě zamítnutí oprávněnosti reklamace z naší strany nebo pojišťovny ČSOB, využijeme pro případný spor zastupování pojišťovnou právní ochrany D.A.S. Rechttsschuttz AG, pobočka pro ČR.